Тема 2. Одноклітинні організми
Пропонуються для виконання пізнавальні міні-проекти, мета
яких – формування уміння знаходити необхідну інформацію про живі організми в
різних джерелах (у тому числі з
використанням інформаційн-комунікаційних технологій).
Міні-проект (на вибір)
Чому скисає молоко?
ПЛАН РОБИТИ НАД ПРОЕКТОМ
2. Опрацювання
додаткової
інформації
з Інтернет-джерел,
рекомендованих
учителем:
Тема 3. Рослини
Міні-проект
Тема. Викопні рослини.
Проблемні запитання
1.Які рослини називають викопними?
2.
Для чого необхідно вивчати викопні рослини?
3.
Чому необхідно охороняти «живі викопні» рослини?
1.
Пошук інформації про рослини-релікти:
гінкго дволопатеве;
іглиця понтійська.
2. Пошук інформації про викопні водорості:
черепашки
викопних діатомових водоростей.
3. Пошук інформації про викопні перші рослини суходолу:
риніофіт;
псилофіти.
4. Пошук інформації про викопні судинні спорові рослини:
лепідодендрон;
каламіт;
насінна папороть.
Опрацювання додаткової інформації про викопні рослини.
План роботи:1)
назва рослини;
2)
у якому стані збереглася, або як охороняється, якщо росте в
наш час; 3)
місце цієї знахідки в системі рослинного світу;
4)
значення викопної знахідки.
Міні-проект (за вибором)
Проблемні запитання
1.Які рослини називають викопними?2. Для чого необхідно вивчати викопні рослини?
3. Чому необхідно охороняти «живі викопні» рослини?
1. Пошук інформації про рослини-релікти:
Опрацювання додаткової інформації про викопні рослини.
План роботи:1)
назва рослини;
2) у якому стані збереглася, або як охороняється, якщо росте в наш час; 3) місце цієї знахідки в системі рослинного світу;
4)
значення викопної знахідки.2) у якому стані збереглася, або як охороняється, якщо росте в наш час; 3) місце цієї знахідки в системі рослинного світу;
Листопад
Квіти і комахи
Рослини-хижаки
Рослини-мандрівники
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини
Матеріали для роботи над проектом
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.