6 клас БІОЛОГІЯ



Тема 2. Одноклітинні організми

Пропонуються для виконання пізнавальні міні-проекти, мета яких – формування уміння знаходити необхідну інформацію про живі організми в різних джерелах (у тому числі з використанням інформаційн-комунікаційних технологій).

Міні-проект (на вибір)

Чому скисає молоко?

  ПЛАН РОБИТИ НАД ПРОЕКТОМ





2. Опрацювання додаткової інформації з Інтернет-джерел,
рекомендованих учителем:
     



Тема 3. Рослини


Міні-проект

Тема. Викопні рослини.


Проблемні запитання
1.Які рослини називають викопними?
2.     Для чого необхідно вивчати викопні рослини?
3.     Чому необхідно охороняти «живі викопні» рослини?

1. Пошук інформації про рослини-релікти:
гінкго дволопатеве;
іглиця понтійська.

2. Пошук інформації про викопні водорості:
черепашки викопних діатомових водоростей.

3. Пошук інформації про викопні перші рослини суходолу:
риніофіт;
псилофіти.

4. Пошук інформації про викопні судинні спорові рослини:
лепідодендрон;
каламіт;
насінна папороть.

 Опрацювання додаткової інформації про викопні рослини.
             План роботи:1)    назва рослини;
2)    у якому стані збереглася, або як охороняється, якщо росте в наш час; 3)    місце цієї знахідки в системі рослинного світу;
    4)    значення викопної знахідки.



  Міні-проект (за вибором)

Листопад

Квіти і комахи

Рослини-хижаки

Рослини-мандрівники


Міні-проект

Гриби у біосфері та житті людини

 Матеріали для роботи над проектом

 







Немає коментарів: